Veelgestelde Vragen

Door de loop der jaren hebben wij veel vragen gekregen over Biertaxi Amsterdam. Hoe zit het bijvoorbeeld met mijn bestelling? Leveren jullie ook producten buiten jullie assortiment?

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.


Bestelling

In welke gebieden leveren jullie?

Wij leveren oorspronkelijk alleen in Amsterdam en omstreken. Mocht je toch een bestelling willen plaatsen buiten ons gebied? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren. Is dit mogelijk?

Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op om je bestelling te annuleren. Indien je de bestelling al betaald hebt kunnen wij een eenmalige coupon-code voor je genereren naar bestelwaarde zodat je in de toekomst eenmalig een bestelling kunt plaatsen zonder opnieuw te betalen. Uiteraard kunnen wij het geld ook naar je rekening retourneren. Houd er rekening mee dat het retourneren een aantal werkdagen in beslag neemt!

Mijn verzendmethode is niet beschikbaar, hoe plaats ik mijn bestelling?

Wanneer het systeem aangeeft dat de verzendmethode niet beschikbaar is betekend dit dat je een postcode hebt ingevoerd waarin wij oorspronkelijk niet leveren. Mocht je toch een bestelling willen plaatsen buiten Amsterdam en omstreken? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Ik wil een grotere bestelling plaatsen tegen een gereduceerd tarief. Is dit mogelijk?

Neem telefonisch contact met ons op om grote bestellingen te plaatsen tegen een gereduceerd tarief!

Wat is de minimale leeftijd om alcoholische producten te bestellen?

Nix 18: Wij verkopen geen alcoholische producten aan personen onder de 18 jaar! Bij twijfel kunnen we om je legitimatie vragen.

Assortiment

Ik ben opzoek naar een product wat niet in jullie assortiment staat. Kan ik speciale verzoeken indienen?

Speciale verzoeken kunnen alleen telefonisch worden ingediend.

Leveren jullie ook andere sigaretten dan het merk Marlboro?

Ja! Indien je een ander merk dan Marlboro wil kun je dit aangeven bij de bestelnotitie of telefonisch contact opnemen. Uiteraard rekenen wij het prijsverschil door naar de klant.

Algemene vragen

Ik ben een leverancier en ik wil graag mijn product toevoegen aan jullie assortiment.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Ik wil met mijn vrienden een biertocht maken op de bierfiets. Is dit mogelijk bij jullie?

Nee! Wij zijn een bierkoerier service met een zeer breed assortiment aan drank die levert tot aan je voordeur. Wij kunnen dus geen bierfiets voor je regelen!